L'aprenentatge‎ > ‎

Taurons (Infantil P4)

Experiments!

experiments.mp4



Can Coll 2017

Can Coll.mp4





COLÒNIES CAN RIGOL 2017

2017 Can Rigol - P4 Taurons



CONCERT DE NADAL

P4.mp4





LA VEREMA CURS 16-17

Verema.mp4



SORTIDA CAN COLL 2016

Can Coll P4



COLÒNIES CAN RIGOL 2016

Colònies Can Rigol P4



LA VELLA QUARESMA JA HA MARXAT!

La Vella Quaresma.mp4




SORTIDA ARBÚCIES (EL POL)


Els conills hem anat a Arbúcies, a El Pol. En arribar hem esmorzat i ens hem dirigit muntanya amunt a buscar un follet! Després d'una estona caminant, l'hem trobat dins d'una bossa penjada a un arbre! Resulta que el follet tenia un regal per nosaltres.



Arbúcies El Pol P4 i P5



Psicomotricitat a la classe dels Conills

720p.mov


La Verema. Curs 15-16

Els conills hem anat a la verema (El Canadell). Estem molt contents perquè ens ho hem passat d’allò més bé.

Una família de viticultors ens han explicat el procés d’elaboració del vi:

La Vinyet  i en Manelic ens han mostrat la vinya, allà hem descobert què és i com és: el raïm, el cep...

En Mossen Botes és l’encarregat de cuidar el celler de la casa i ens ha explicat el procés d’emmagatzemat del vi.

També hem trepitjat raïm amb els peus tot  cantant cançons típiques de la verema i fent molta gresca.

El most que ens ha sortit ens l’emportem a casa en una ampolla petita. Visca, ha estat molt divertit! Fins la propera!

28 d’octubre de 2015


Colònies a Can Rigol, Begues. Educació Infantil

Dimarts 19 i dimecres 20 de maig, les classes de P4 i de P5 hem anat de colònies a Can Rigol (Begues). Ens ho hem passat d'allò més bé, hem jugat, hem menjat uns menjars boníssims, hem ajudat als grangers amb els animals de la granja i hem fet de pagesos i pageses, i sobretot, ens ho hem passat MOLT BÉ.

Colònies Can Rigol P4 2015


El Pirata Pol

Treball de consciència fonològica a la classe dels Conills.

ElPirataPol.mov



Els Conills hem anat al CaixaForum!

Allà vàrem veure el gran mural de l'artista nord-americà Sol LeWitt "Splat" ple de colors i moviment.

Sol LeWitt 14-15



La Verema curs 14-15

Els nen i nenes de P4 vàrem anar a la masia Can Canadell per veure com es fa la Verema, ens ho vam passar d'allò més bé!

Verema curs 14-15





Què sabem de les pedres?
 
Setmana de la ciència 2010

  • Que les pedres són dures i s'enfonsen a l'aigua (ARNAU)
  • Que podem trobar les pedres al riu (CLÀUDIA G.)
  • També les podem trobar a la platja (JOAN)
  • Que les trobem a la muntanya i a la platja, poden ser rodones o no, grans o petites i de formes diferents. Amb elles es poden fer cases i ponts (PAU C.)
  • Les pedres s'enfonsen a l'aigua, n'hi ha de moltes formes i colors. Les pedres són dures (JAN TELLO)
  • Les pedres també poden ser de vidre com la que ha portat de la platja (ARIADNA)
  • Va veure pedres volcàniques a la Garrotxa i són negres, tenen forats i gairebé no pesen (BERTA A)
  • Hi ha pedres que surten del volcà (ANNA i MARC C.)
  • Que les pedres es poden xutar, són de colors diferents. Les podem trobar a la terra. N'hi ha moltes al bosc i a la selva. N'hi ha que són grans i també n'hi ha de petites (MARTÍ)
  • Les pedres tenen formes diferents i colors variats. Pesen més o menys segons la seva mida (BRYAN)

QUÈ PASSA SI POSEM LES PEDRES A L'AIGUA?

HIPÒTESI:
  • Si posem les pedres a l'aigua s'enfonsen (BERTA A., ROSA, CLAUDIA G, JOAN, ALAN, ANNA I ZAIDA).
  • Si tirem pedres a l'aigua podem fer mal als peixos (MARC M.).
  • Si posem pedres a l'aigua els peixos s'hi amaguen (JAN T.).

EXPERIMENTACIÓ:

  • Preparem el material: recipients (safates), aigua, pedres de diferents tipus.
  • Posem aigua als recipients.
  • Posem pedres dins en els recipients amb aigua.
  • Observem que succeeix al deixar-les a l'aigua i veiem que totes s'enfonsen i queden al fons del recipient.
  • Deixem reposar les pedres dins dels recipients per veure què passarà al cap de dos dies...
  • Al cap de dos dies... observem que totes les pedres segueixen enfonsades.
  • Hi ha pedres que s'han desfet i l'aigua s'ha posat de color marró (CLÀUDIA R., CINTA, ROSA).
  • L'aigua està marró perquè ara hi ha sorra al fons amb les pedres (SABINA).
  • Traiem les pedres d'una en una per veure si estan iguals que quan les vam posar... però una a l'agafar-la se'ns desfà a la mà!
  • És sorra dura que amb l'aigua s'ha desfet! (CINTA)
  • Observem atentament què ha quedat a la mà i...
  • Hi ha pedretes petites! (PAU B.)
  • Hi ha pedres que tenen sorra i terra enganxades i quan les hem posat a l'aigua la sorra i la terra s'ha desenganxat i per això l'aigua queda marró (CLÀUDIA R.)

QUÈ HEM APRÈS?

  • Les pedres s'enfonsen a l'aigua
  • Hi ha pedres que es desfan perquè estan formades de sorra i pedretes més petites, però també n'hi ha que no es desfan i són dures.
  • L'aigua queda marró perquè s'ha barrejat amb la sorra que hi havia enganxada a algunes pedres.