L'aprenentatge‎ > ‎

Cavalls i Eugues (Infantil P3)

LES EUGUES I ELS CAVALLS AL DIMONI




ELS CAVALLS I LES EUGUES A LA BIBLIOTECA




ELS CAVALLS I LES EUGUES A CAN RIGOL




ELS CAVALLS I LES EUGUES AL TOCA TOCA




ELS CAVALLS I LES EUGUES EXPERIMENTEN AMB AIGUA





ELS CAVALLS I LES EUGUES A PSICOMOTRICITAT


ELS CAVALLS I LES EUGUES A L'ESCOLA



ELS CAVALLS I LES EUGUES A L'EDAT MITJANA




CONCERT DE NADAL

P3.mp4



PINTEM!





SORTIDA A CAN RIGOL 2016

Can Rigol


SORTIDA A CAN COLL 2016

Can Coll



LA VELLA QUARESMA JA HA MARXAT!

La Vella Quaresma.mp4



MIREU LA RATETA!

Fent aquesta activitat hem après que la llum del sol es reflexa en els miralls i fa.... la rateta!

 
 
 
 
 
 


QUANTES BOMBOLLES!!!

Amb aigua i una mica de sabó....

Fem Bombolles!


ARTISTES A LES AULES

Les obres de Joan Miró ens inspiren...
 
 
 
 
 
 

 
 
 
   

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

FESTA DEL COLOR VERMELL CURS 15-16

Els nens i nenes de la classe dels Cargols hem treballat el color vermell  i per fer-ho hem celebrat la Festa del color vermell, ens ho hem passat d'allò més bé!

Festa del color vermell!


EXPERIMENTEM AMB LA SAL I EL SUCRE!

Els Cargols hem descobert que la sal i el sucre són del mateix color però....no tenen el mateix gust!! Aquí us deixem les imatges!

EXPERIMENTEM AMB LA SAL I EL SUCRE



APRENEM TOT FENT RACONS

Ja hem començat els Racons, enfilem, punxem, classifiquem i construïm. Aquí teniu les imatges d'una sessió de Racons!

8 de gener de 2016



Reunió Juliol Classe dels Cargols curs 15-16

ReunióJuliolP3curs15-16.mpg



CURS 14-15

_____________________________________________________________________________________________________________________

Sortida Can Rigol

Quina visita més divertida hem fet a la granja de Can Rigol! Aquí us deixem les imatges perquè ho pugueu gaudir amb nosaltres!

Can Rigol 2015 P3


Flors, flors i més flors!

Els Cargols hem portat plantes i flors de casa per observar-les, classificar-les, dibuixar-les i pintar-les. Hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé!

Flors P3



Ja ha marxat la Vella Quaresma!

Vellaquaresma.mov



Treballem en equip intentant fer la torre més alta!

Teníem una feina díficil; treballar en equip i col·laborar per aconseguir una torre ben alta. Mireu que bé que hem treballat!

LaTorreMesAlta.mov


Fem sanefes!

Avui a la classe hem treballat la psicomotricitat fina fent una activitat amb llavors, molt concentrats hem construït sanefes molt boniques!


Sanefes amb llavors


Visita a la Fundació Miró

Els Cargols hem fet una visita a la Fundació Miró on hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé! Hem vist colors, regalims, esquitxades i empremtes, també llunes i estrelles!

Fundació Miró P3 2015


Hem anat al COSMOCAIXA!

El divendres 27 de febrer la classe de P3 vàrem anar a fer de científics al Cosmocaixa!
Tot jugant, l'observació i la deducció van esdevenir les eines per a la descoberta. A través de les olors, les sensacions tàctils, les bombolles o les màquines, se'ns va despertar la curiositat pel món de la ciència. Aquí us deixem la prova!

Cosmocaixa


Un cop a l'Escola vàrem posar en pràctica tot allò que havíem experimentat!

Experimentem! P3 2015



Els Cargols hem pintat amb els peus i paper de bombolles!

Els nens i nenes de P3 hem passat una tarda molt especial pintant amb els peus embolicats amb paper de bombolles. Ha estat una activitat d'educació Visual i Plàstica que ens ha agradat molt. 



Mireu aquí les imatges!

Pintem amb els peus P3 2014


Sortida al Cosmocaixa!!!

Aquest dimecres hem anat al museu Cosmocaixa  a fer l'activitat del Click, ens ha agradat molt perquè hem fet de científics. Ens hem posat la bata i hem utilitzat les nostres eines: el cap i les mans. Hem comprovat que els vaixells suren, que hi ha miralls que ens fan ser molt alts i altres molt baixets,  si bufem aigua i sabó surten bombolles!!!! Hem pogut aixecar un hipopòtam!!!

sortida cosmocaixa p3


Video de la setmana de la ciència 2013

Video de 9 minuts amb un resum del treball dels alumnes d'educació infantil durant la setmana de la ciència.



La festa del color groc!

Els nens i nenes de la classe dels Cargols hem celebrat la festa del color groc i ens ho hem passat d'allò més bé!!

Festa color Groc


Setmana de la ciència (2013)

Aquí us deixem una presentació de diapositives amb el resum de la setmana de la ciència.

Document PowerPoint desat a Google Drive.


Ciència 2013 ‎(P3)‎


Festa de benvinguda a P3 (2013)


Els cargols ja han tingut la seva festa de benvinguda. La xocolatada la vam cel·lebrar el 18 de novembre.

Benvinguda conillets ‎(2013)‎



Setmana de la ciència (2012)

 

Els nens i les nenes de P3, dilluns al matí ens vam trobar aquesta pregunta a la classe:

 

QUÈ HEM DE FER SI VOLEM APRENDRE UNA NOVA CANÇÓ?

 

 

Com a bons científics, per fer les nostres investigacions i respondre a la pregunta formulada, vam seguir els passos següents:

 

1. PREGUNTA

Vam llegir-la a la pissarra i vam entendre el què ens demanava. De seguida ho vam relacionar amb la Nadala que sabíem que hauríem de començar a aprendre els propers dies pel Concert de Nadal!

 

2. HIPÒTESIS

Després de pensar durant una estona en com ho hem fet per aprendre les diverses cançons que hem anat aprenent des de que ha començat el curs i dur a terme una conversa col•lectiva, vam posar-nos d’acord en què hauríem de fer i vam plantejar la següent hipòtesis:

 

 

- Escoltar la cançó sencera moltes vegades.

- Escoltar la cançó “trocet per trocet” (vers per vers) i repetir-lo.

- Entendre cada “trocet”.

- Cantar la cançó sencera.

 

3. COMPROVACIÓ

Vam demanar a la Mestra de Música, la Núria, i a la Mestra de Coral, la Glòria, que ens gravessin la Nadala amb veu i piano i vam escoltar la cançó sencera moltes vegades.

 

 

Vam buscar la nostra Nadala per internet, vam trobar un vídeo a Youtube on uns nens i nenes de P3 d’una altra escola la cantaven i representaven dalt d’un escenari i vam mirar el vídeo sencer moltes vegades.

 

 

 

 

Vam tornar a escoltar la cançó gravada, “trocet per trocet”, repetint cada vers.

Vam pensar en el significat de cada vers que repetíem fins entendre tota la cançó.

 

 

Vam provar de cantar tota la cançó sencera.

 

 

4. RESULTAT


Vam aprendre’ns tota la cançó, amb gests i tot!

 

 

 

I vam aprendre que: el cervell és el que, per assimilació i repetició, ens ajuda a aprendre coses noves.

 Bona feina, Cargolets!