L'AMPA‎ > ‎

Les comissions de l'AMPA

Tasques de l'AMPA

Tenir cura de la bona convivència de tots.
Gestió del dia a dia de l'escola.
Seguiment periòdic amb la Direcció.
Gestió de subvencions.
Gestió de la comunicació amb els pares. La comunicació amb els pares es fa a través de nota a la motxilla del nen, via correu electrònic enviats pels delegats i el web de l’escola.
L’AMPA té una secretària administrativa. Horari: dilluns, dimecres i dijous de 9 a 11.30 i dimarts i divendres de 15.30 a 17.30.

Les tasques de l'AMPA es duen a terme organitzades per comissions, que són integrades per pares de l'escola.

                                                     

                                                                    Aquestes són les comissions en què s'organitza el treball de l'AMPA:




 
Comissions AMPA

Comissió Econòmica: Antonio Mollfulleda.
Menjador: Azucena Izquierdo, Cristina Bru i Miquel Loro.
Tallers extraescolars: Liliana Seto, Montse Cortés.
Socialització de llibres de text i de consulta: .
Revista: Victória Hita, Glòria Guàrdia.
Festes i Marxandatge: Pedro, Pep, Jordi, Àngel, Tarik, Carles, David, Jose.
Escola de pares i mares: Azucena izquierdo.                                                         .
Web: Thomas Zäschke, Maria Rojas, Xénia.
Som Escola: Maria Prat.
Mercat del Trasto: Claudia Espósito, Mónica Pérez

Comissió Econòmica

Tenim un parell de programes integrats que "ajuden" a portar el dia a dia de l'activitat "econòmica" de l'AMPA. El més important és el de facturació, que permet generar els rebuts.
L'altre és el de comptabilitat, en què es comptabilitzen tots els ingressos i despeses de l'AMPA

Revista

S'editen 2 revistes a l'any. Una comissió conjunta entre mestres i pares consensuen els continguts, els revisen i fan la maquetació.

Menjador

El servei de menjador és un dels més importants pel volum d'activitat que genera. La gestió recau en la empresa Totapunt. L’AMPA fa un seguiment a través de la seva comissió de menjador i l’Escola a través de la comissió de menjador del Consell Escolar. 
Per demanar servei de menjador i comunicar incidències l’horari és de 8 a 10 al telèfon 93 384 54 11, passant per
l’escola o per e-mail: secretaria.ampa@gitanjali.cat

Tallers extraescolars

A final de curs cal muntar l'oferta de tallers pel curs següent i contactar amb els possibles monitors. La setmana final de juny i la primera de setembre s’organitza el procés d'inscripció.
El tallers es paguen a través del banc.
Al final de curs s'organitza la festa de tallers.

Socialització de llibres
Tenim un projecte de socialització de llibres de lectura, llibres de text, atles i diccionaris de 1r a 6è de primària.
Es gestiona la compra directa a les editorials de llibres no socialitzats d’Ed.Infantil i Primària.
Es folren llibres de la biblioteca.
De tant en tant ens trobem a la biblioteca per folrar els llibres de text, lectura, diccionaris o altres llibres socialitzats.

Festes

L’AMPA participa en les festes organitzades per l’Escola i obertes als pares: la castanyada, el concert de Nadal, el carnaval, la festa de Sant Jordi i la Festa de Sisè.
L’AMPA participa en les festes que la ciutat organitza: la Festa Medieval de Badalona i les Festes de Maig (Festa del Badiu, la Cercavila Petita i la Cercabèsties).
L’AMPA té les seves pròpies festes: la xocolatada per donar la benvinguda als pares a principi de curs, la festa de tallers extraescolars i la revetlla de Sant Joan per acomiadar el curs escolar.
Participem amb la presència dels pares i mares a les festes per a l'organització d’activitats: es munten paradetes, bar, venda de merchandising, es passeja el drac, s’organitza la música i ens disfressem.
Per a molta més informació, feu clic aquí.

Marxandatge

Des de fa molt temps l’AMPA disposa sempre de samarretes per als nens i els pares on surten el drac i el nom de l’escola.
La samarreta petita val 8 euros i la gran 9 euros i el mocador amb un preu de 3 euros.

Casal d'estiu

L’AMPA escull l’empresa per gestionar el casal d’estiu i el casalet de juny (quan a l’escola es fa la jornada intensiva). Coordina amb l’empresa contractada la difusió del casal. Es fa un seguiment durant l’execució del casal i es redacta una memòria.

Feu clic aquí per a més informació.

Web

A la comissió web ens ocupem de que la web de l'escola funcioni correctament. Formen a professors i membres de les diferents comissions, si cal, perquè puguin actualitzar-la. També gestionem les adreces de correu electrònic del domini @gitanjali.cat.

No ens reunim de forma periòdica, doncs tot ho fem en remot mitjançant internet. Però sempre estem a disposició dels professors i dels pares i mares per trobar-nos i intentar donar solució a les seves propostes.

Ens agrada formar part d'aquesta comissió perquè és un entorn on ens sentim còmodes i volem que pares i mares s'assabentin del què passa a l'escola, a l'entorn dels seus fills/es on hi passaran uns quants anys, i on volem que es sentin pàrticeps fent-nos arribar les activitats que es desenvolupen i les seves inquietuds. 

Per qualsevol consulta us podeu dirigir a: comissio.web@gitanjali.cat

Escola de Pares

Es capten xerrades ofertes per les administracions i altres entitats i s’organitzen a l’escola amb servei de canguratge gratuïtes a les famílies.

Tallers per a adults